Theater-Besuch in der Kleinen Bühne Zofingen

Am 21. November ’23 besuchten beide 1. Klassen aus Brittnau die Aufführung «Was macht ds Wätter?» in der Kleinen Bühne in Zofingen.

Jeden Tag bietet uns das Wetter eine Show. Die Sonne und die Wolken, der Regen und der Wind sind die Darsteller im grossen Wetter-Theater.

Mit viel Geduld kümmert sich der Wetterwart um die Wetter-Elemente. Zu jedem Wetter-Element hat er eine andere Beziehung, die durch die Eigenschaft des Elements bestimmt wird.

Der Umgang mit den Objekten und Materialien schaffte für die Kinder starke Bilder, die sie direkt ansprachen und Theater-Magie erleben liess.

Hier einige Aussagen der Kinder nach der Vorstellung zu der Frage: «Welches Element hat euch am besten gefallen?»

«De Wätterbricht esch lostig gsi, d`Stimm vo de Frau.»

«De Donner esch am lostigste gsi, d`Musig esch cool gsi.»

«De Donner esch am beste gsi, er esch schön lut gsi. I liebe lut.»

«De Donner und de Rägeboge het mer gfalle, will de Donner so lut esch u de Rägeboge vell Farbe het.»

«Mir het de Näbel am beste gfalle.»

«D’Sunne und d`Wolke. D`Wolke händ so süess gred und d`Sunne esch mega lostig gsi.»

«Der Wind war auch sehr lustig mit dem Regenschirm. Das war sehr lustig.»

«De Himmel esch lostig gsi.»

Nachfolgend einige Aussagen zur Frage: «Welcher Moment hat dir beim Theaterstück besonders gefallen?»

«D`Farbe vom Rägeboge a de Wand hani schön gfunde.»

«Bem Donner het`s cooli Musig gä.»

«Wo de Wind cho isch, esch de Maa fast umgheit, das het lustig usgseh.»

«De blaui Himmel het so schön gsunge. Das hani toll gfunde.»

«Ich ha gstunt, wie schnäll sich de Maa am Morge het chöne alegge.»

«Ich has lustig gfunde, wo de Schnee im Chüehlschrank het müesse niesse und so vel Nastüechli usecho sind.»

«D`Sprützchanne het de Räge ned welle spele. Es het so fest gsprötzt, dass de Maa ganz nass worde esch. Zum Glück simmer ned i de erste Reihe gsässe, schösch wäre mer vellecht nass worde.»

«D`Wolke sind so süess. Wo de Maa sie kützelet het, hämmer e Babystimm ghöre lache.»

Die Theatervorstellung hat uns allen sehr gefallen und uns begeistert. Bravo!